למונייד

למונייד: עוקפת את חברות הביטוח ומחוללת מהפכה

דווקא בתקופה של אי ודאות מצליחה חברה ישראלית לעשות היסטוריה ולהגיע לשווי של מעל ל 10 מיליארד. כיצד היא עשתה את זה ומה התוכניות שלה לעתיד? להלן הפרטים אודות החברה שמחוללת שינוי דרמטי בענף הביטוח, ובהתאם לכך גם בכיס של כל אחד מאיתנו.

חברת למונייד הוקמה בשנת 2005 ע”י שני ישראלים – דניאל שרייבר ושי ויניגר שנחשב ליזם מבריק והמייסד של חברת פייבר, החברה מעסיקה כ 329 עובדים, ונמצאת במגמת התרחבות. למרות שמייסדה ישראלים, החברה פועלת מארה”ב ומתמחה בתחום הביטוח שנחשב לאחד הענפים החיוניים בתחומי הכלכלה. למעשה, החברה הפכה את תחום הביטוח שנחשב עד לאחרונה תחום מסורתי ומיושן לחדשני, בזכות מערכת בטיחות דיגיטלית המאפשרת לבצע רכישה של ביטוח תכולה ורכוש בלחיצת כפתור וללא צורך בהתעסקות בירוקרטית. החברה פיתחה בוט המאפשר לבצע את הרכישה כמו גם ליצור קשר לטובת הגשת תביעה ללא צורך בנציג טלפוני, בהליך פשוט ומהיר המתבצע באופן דיגיטלי. ע”פ היזמים של החברה, בעתיד היא תציע ללקוחותיה מוצרי ביטוח נוספים בעלויות כספיות אטרקטיביות ועם שימת דגש על מערך המתבצע מתוך מטרה כי שוק הביטוח יהיה נגיש, שקוף ואפילו חסכוני. החברה נכון להיום פועלת בכ 40 מדינות בארה”ב אך גם מחזיקה ברישיון למכירה של מוצרים ביטוחים גם באירופה ועל כן פועלת במדינות כמו הולנד וגרמניה.

פנייה לדור הצעיר

מאחר והחברה פונה לדור הצעיר, ניתן בהחלט לצפות כי עם אסטרטגית צמיחה המבוססת על יצירת מודל חדשני שמותאם לצרכים המשתנים של דור ה Y ו ה Z  שצרכי הביטוח שלו שונים באופן מהותי מאשר הדורות המבוגרים יותר. מדובר בדור שמחפש לקבל שירותים דרך אמצעים דיגיטליים, ולכן ניתן בהחלט לראות בחברת למונייד כחוד החנית של חברות טכנולוגיה הפונות באופן ישיר לקהלי היעד הללו, דרך מוצרי ביטוח אשר עתידים להתרחב כבר בשנים הקרובות. זה הזמן להסביר כי החשיבה של החברה לגבי דור העתיד איננו חדש, וניתן לראות כיצד חברות הביטוח מנסות לעמוד בקצב ולפתח אפליקציות כמו גם שירות המתבצע אונליין בעבור ציבור הלקוחות. כידוע, תחום הביטוח נחשב לתחום אפור שבמסגרתו רבים אינם מודעים לגובה הכיסוי הביטוחי או לחילופין מחזיקים בכפל ביטוחי – מעל ל 6.5 מיליארד שקלים מכספי הציבור נזרקים לפח בעקבות תשלומים כפולים. בדיוק בפער הזה נכנסת החברה ומשנה את חוקי המשחק באמצעות ממשק נוח ונגיש כמו גם אפשרות לבצע שינוי בתנאי הפוליסה בלחיצת כפתור, במקום להתעסק בבירוקרטיה שגוזלת זמן ולא מעט כסף מצד הלקוח.

זינוק בערך המנייה

עדות להצלחה האדירה של החברה בענף ניתן לראות רק לאחרונה עם עלייה של מעל ל 532% במחיר המנייה ולאחר שהחברה הצליחה להגיע לשווי של 10 מיליארד דולר בשווי השוק – כאשר בתחילת דרכה הצליחה לגייס כ 319 מיליון דולר בבורסה במחיר של 29 דולר. מאז, המנייה המשיכה לטפס ולמונייד הפכה לחברה שמצליחה לבסס את שמה ולהפוך לכוכבת התורנית של עולם הביטוח. אולם, לחברה צפויה תחרות לא קטנה מצד חברות הביטוח הגדולות שמניבות הכנסה של מעל ל 100 מיליארד דולר מדי שנה, כאשר בישראל למרבה ההפתעה הצליחה חברת למונייד לעקוף את שווי השוק של חברות הביטוח.

לסיכום, מאחר ומדובר בשוק ששווה טריליוני דולרים, אין ספק כי בעבור ציבור המשקיעים המנייה של חברת למונייד נחשבת למניית זהב, הן בשל הזינוק בערכה והן בשל היכולת של מקימי החברה לפעול בזירה תחרותית. החברה פועלת מתוך מטרה למזער את תביעות רמאות הביטוח לצד תרומה לעידן דיגיטלי חברתי שבו כל לקוח יכול לבצע פעולות חשובות בתחום הביטוח – ובהתאם לכך לחולל מהפכה של ממש בענף שמגלגל טריליוני דולרים והופך את למונייד לשחקנית מרכזית ומסקרנת במיוחד הן בעבור משקיעים והן בעבור הלקוחות של החברה.

בדיקה ,השוואה וניתוח אלטרנטיבי בין בתי ההשקעות השאירו פרטים ומומחה מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל הבטחה להשגת תשואות מהשקעות ואין האמור בו מהווה ייעוץ מקצועי לבצע השקעות בתחום כזה או אחר.

ליברפול
ליברפול: כדורגל, אהבה ועסקים
הארלי דווידסון
הארלי דוידסון – הדרך לחופש
זהב שחור
האם זה הסוף של הזהב השחור?
השקעות אלטרנטיביות
ההשפעה האלטרנטיבית של אירוח האולימפיאדה
בריאות דיגיטלית
בריאות דיגיטלית